Friday, February 20, 2009

exam PTD

guess what?!aku kt sekolah rendah agama bandar baru bangi ni..sekarang time lunch sementara nak tgu exam seterusnya saje-saje la godek2 my handfon..klik on wlan oh rupenye ade wireless kt dlm klas aku duduk ni..hmm tau dr td awal2 lg aku da bukak cr jawapan!hehe hmm soalan general knowledge td really2 tough!yg aku bace haram xmasuk..n las choice ape lg akupun bt tembakan la..ntah mengena atau tidak..huhu ni cite pasal kertas math pulak..soalan xla susah sgt..(susah la bg org yg da lame tinggal math cam aku nih)tp time 2 xmencukupi..so for those yg nk amek exam ni time management 2 penting..bt question yg u all tau jwb dlu..hmm ok la nak wat exam sahsiah rupe diri pulak..wait 4 the next entry..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...