Tuesday, December 14, 2010

It is mommy's bestdayyy

it's on 2nd december actually..Im turning 25!!..punyalah lama mood nak datang..sampai dah lupa apa yang dibuat on that day..hmm just story apa yang ingatlah..On that day, we went to Pavillion since dah tahu ape present yang my hubby nak beli untuk i..After makan and jalan-jalan dalam pavi we went straight to the boutique opposite the pavillion and taraaa...i've got this for my bestday pressie!!;p                           
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Wanna choose Speedy but end up beli Neverfull..
After buying my pressie masuk Pavillion balik..



                                                       mommy ber'posing' dengan rayqall dalam Pavi..

After buying my pressie sambung jalan-jalan dalam Pavi, Pukul 8 gerak pergi Restoran Bora Asmara..my hubby dah reserved tempat untuk we all dinner to celeb my bedayy..

Bora Asmara Sg Penchala
He reserved this spot!







Hmm so romantic aite??buttttt it is not 3 of us...hubby dah plan with my bestie..Zura and Hani..The moment i sampai tak sempat nak duduk band music(tak tau nak described 1kump main music dari meja ke meja tu)
terus rushing coming to our place and with the waiter bawa kek siap dengan lilin!andddd..di celah2 musicians tu i nampak Irfan, Zura's hubby tersengih and after that baru nampak Zura,Hani and her hubby, Edy..Omaigod..Mereka berpakat with my hubby throwing me a suprise bedayy party..What a great birthday i had..celebrating with the loves one, my hubby, son and buddies..love them so muchh..the awesome birthday party I've ever had..turning 25 with a great family, great husband and my cheeky rayqall is the best present in the world..moreover with my lovey dovey friends hani and zura, many thanks for the surprised and what more i could expect..love the 3 family of us!love u hubby!

Family!!

Sesi potong cake from SR.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...